29 April 2024
EUR 195,000 I FRATELLI DI PIEGARO
Piegaro - Perugia - UMBRIA
מס’ 1706
דירה יפהפייה עם טרצה ונוף נהדר בכפר עתיק מימי הביניים ליד פיגארו
תמונת נכס
 
חוץ
פנים
 
פרטים
 
שם הנכס: I FRATELLI DI PIEGARO
עיירה: Piegaro
מחוז: Perugia
איזור: UMBRIA
סוג נכס: דירה/בית במרכז ההיסטורי
מצב: מצוין.
מיקום: מרכז היסטורי.
שטח בנוי: 80 מ"ר.
חללים: 6.
חדרי שינה: 2.
חדרי שירותים ואמבטיה: 1.
מאפיינים: מיקום. היסטוריה. אופי. אווירה. נוף. קירות מאבן עתיקה. ריצוף טרקוטה. תקרות מקורות עץ עתיקות.
שטח אדמה: לא.
גינה: לא.
יחידות נוספות נפרדות: לא.
דרך גישה: טובה מאוד.
בריכה: לא.
חשמל: כן.
מים: כן.
גז: כן.
חימום: כן.
טלפון: כן.
אינטרנט: כן.
מרכזים קרובים: Piegaro (10km; 20’), Montegabbione (11km; 20’), Città della Pieve (22km; 30’), Castiglione del Lago (30km; 40’), Perugia (35km; 50’), Marsciano (36km; 45’), Deruta (42km; 50’), Montepulciano (50km; 1h 5’)
שדות תעופה קרובים: Perugia Sant’Egidio (44km; 50’), Roma Ciampino (173km; 2h), Firenze Peretola (174km; 2h), Grosseto Baccarini (178km; 2h 25’), Roma Fiumicino (188km; 2h 5’)
מחיר: EUR 195,000
פרטים
תאור
 
 

I FRATELLI DI PIEGARO - Piegaro - Perugia - UMBRIA
דירה יפהפייה עם טרצה ונוף נהדר בכפר עתיק מימי הביניים ליד פיגארו

 

דירה יפהפייה עם טרצה ונוף נהדר בכפר עתיק מימי הביניים ליד פיגארו. מקום ציורי, שלו ונהדר המשקיף על הגבעות המתוקות של אומבריה ובמרחק קצר מאגם טרזימנו.

הדירה ממוקמת בקומה השנייה של בניין היסטורי וכוללת כניסה, סלון עם אח ומטבח, מסדרון, שני חדרי שינה, חדר שירותים ורחצה וטרצה קטנה. הדירה שוקמה, שופצה ועוצבה תוך שמירה על אופייה המיוחד ושימוש באלמנטים מקוריים ויוקרתיים בלבד.

הכפר הקטן מימי הביניים בנוי על גבעה. מקורו של הכפר אינו ידוע, כנראה מיוחס לאוכלוסיות הדומות לקסטריקולי של צפון איטליה, אך רק מימי הביניים מופיע תיעוד ראשוני. בין המאות ה-11 וה-12 הכפר היה שנוי במחלוקת בין אורבייטו למרשיאנו, רק שבסופו של דבר הגיע לידי פרוג'ה. בזמנו (1282) סווג הכפר בכתבים כווילה (במובן הלטיני של המונח) עם מפקד של 24 משפחות. כמאה שנים לאחר מכן הוקמו חומות העיירה (באורך של כ-150 מ' והן נראות עד היום) והווילה הפכה לכפר ומופיעה ככפר במסמכים שלאחר 1380. המלחמות המתמשכות של מרכז איטליה פגעו בכפר במספר הזדמנויות ופרוגיה פטרה את אזרחי הכפר מתשלום מסים במספר הזדמנויות כדי לאפשר להם לשקם את חייהם בכפר, אולם הדבר לא הצליח לבלום את התרוקנות האוכלוסייה של העיירה שב-1656 מנתה רק 85 אנשים, כדי להתרוקן סופית ב-1960. כיום שוחזר הכפר במיומנות והוא מציע אפשרות נהדרת למסע אחורה בזמן.

רכישת הדירה כוללת זכויות במועדון חברים מקומי עם גינה.     

מפה
 

המידע המוצג באתר מוצג לצרכים שיווקיים בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. המידע המוצג באתר זה איננו מהווה הצעה או הזמנה לרכישת נכס או זכות
וכל המעוניין לפעול בהקשר למידע שמוצג באתר רשאי לעשות כן לאחר קבלת ייעוץ מקצועי נפרד.

כל הזכויות שמורות ©

תנאים ופרטיות | מפת אתר | info@splendidaitalia.co.il  

נכסים, איטליה, רכישת נכס באיטליהבתים למכירה באיטליה, השקעות נדל"ן באיטליה, נדלן באיטליה, מידע אודות רכישת בית באיטליהרכישת בית באיטליהמידע בנושא נדל"ן באיטליה, נכסים באיטליהמלון בוטיק באיטליה, אגריטוריסמו באיטליה, בתי חווה באיטליה, טירות באיטליה, וילה בטוסקנה, וילה באיטליה, נכס היסטורי באיטליה, יקב למכירה באיטליה, נכס באיטליה, נכס לשימור באיטליה, נכס לשחזור באיטליה, נכס לשיקום באיטליהנכס למטרות נופש ותיירות באיטליה, בית איכרים באיטליה, בית כפרי באיטליה, בורגו באיטליה, טוסקנה, אומבריה, דירה ברומא, רסטאורציה.
בניית אתרים דיגידם  בניית אתרים